Inpakworkshops | Detailhandel en Bedrijven
Een mooi en stijlvol ingepakt cadeau is natuurlijk een fantastisch visitekaartje voor jouw winkel of bedrijf. Het zorgt er niet alleen voor dat de klant zelf graag nog eens terugkomt. Maar ook de ontvanger van het cadeau zal dit waarderen én onthouden. Daarom is heel belangrijk dat het personeel in jouw winkel deze skill in de vingers heeft. En ik help daar graag bij.
Detailhandel en bedrijven (4-16 personen)
De retail inpakworkshop duurt doorgaans 2.5-3 uur. Binnen deze tijd behandel ik
alles, van een strakke basis tot leuke, snelle manieren om iets bijzonders te maken van het cadeau. Ook ter plaatse kunnen de deelnemers nog tips & tricks vragen. Het aantal aangeboden technieken hangt mede af van de snelheid en vaardigheden van de groep. Ik ga uit van 5-7 verschillende inpaktechnieken/ decoraties.
Er is een uitgebreid aanbod aan inpakmaterialen aanwezig, denk aan luxe cadeaupapier, linten, stickers en decoratie, welke de deelnemers ter plaatse en per techniek kunnen uitzoeken.
Let op: bij meer dan 8 personen is er een mogelijkheid dat er minder technieken aangeboden worden. Hetgeen sterk afhankelijk is van het niveau van de groep. Dit om te borgen dat iedere deelnemer de aandacht krijgt die nodig is.
Gereedschappen (als scharen en ponsen) en plakband neem ik standaard mee, evenals oefendoosjes.
Heb je speciale verzoeken? Laat dit vooral weten. Ik kan dit dan meenemen in de voorbereiding.
Tarieven:
4-8 personen | €29,95 excl. BTW per persoon
8-12 personen | €24,95 excl. BTW per persoon
12-16 personen | €19,95 excl. BTW per persoon
Reiskosten | €0,30 excl BTW per km (enkele reis), gerekend vanaf 15 km van Westzaan
*Voor de workshops geldt een minimum van 4 personen per workshop. Wordt dit minimum niet gehaald, dan reken ik €25 excl. BTW per missend persoon. Voor overige voorwaarden, klik hier
Detailhandel en bedrijven (17+ personen)
Bij groepen, groter dan 16 personen, wordt het workshop programma aangepast. Omdat het niet mogelijk is om iedere deelnemer persoonlijke aandacht te geven, binnen een beperkt tijdsbestek, zal het aantal technieken beperkt worden. Alle
deelnemers ontvangen bij aanvang een standaardpakket aan materialen, welke gebruikt wordt voor de verschillende technieken. Het papier is alvast voorgesneden op (min of meer) het juiste formaat. Dit alles om zoveel mogelijk tijd te kunnen besteden aan het belangrijkste onderdeel, het inpakken en het gebruiken van de verschillende technieken.
De precieze inhoud en de duur van de workshop kan besproken worden, wel reken ik standaard 2 uur voorbereidingstijd.
De kosten voor gebruikte materialen worden apart gerekend. Het standaard materialen pakket bevat cadeaupapier, linten, stickers en minikaartjes/ cadeaulabels.
Gereedschappen (als scharen en ponsen) en plakband neem ik standaard mee, evenals oefendoosjes.
Heb je speciale verzoeken? Laat dit vooral weten. Ik kan dit dan meenemen in de voorbereiding.
Tarieven:
Workshop | €85 per uur excl. BTW
Voorbereidingstijd | €170 excl. BTW
Materialenpakket | €3 excl. BTW per deelnemer
Reiskosten | €0,30 excl BTW per km (enkele reis), gerekend vanaf 15 km van Westzaan
Er zijn inmiddels tientallen (online) winkels en groothandelaren in inpakmaterialen. Het kan dus lastig zijn om, tussen al de soorten, de juiste kleuren en materialen eruit te pikken. Bi Happy Creations helpt je hier graag mee. Samen kijken we naar de te gebruiken materialen. Sluiten deze aan bij de gewenste uitstraling? Waar kun je je materialen het beste kopen. Ik help je met kleuren, decoratie en ideeën om jouw inpakstijl mooi aan te laten sluiten bij jouw bedrijf. Dit kan aansluitend aan de workshop, digitaal of per email. Om een passende moodboard hiervoor te maken ontvang ik heel graag vooraf jouw kleurenschema, sfeerbeelden en eventueel verpakking welke nu gebruikt wordt. Zo kan ik een goed passend moodboard maken, welke feilloos aansluit bij de gewenste uitstraling. Je ontvangt niet alleen de moodboards, maar ook een handige en zeer gedetailleerde shoppinglist, inclusief linkjes
Tarief: €49,95 excl. BTW.